onsdag 25 februari 2009

Kanske för att dölja det onda?

Denna veckan har jag tränat så sjukt mkt,
Måndag: volleyboll
Tisadg: gym i skolan och sen i väg med Namne på gym
onsadg: Volleyboll
eller det är kanske inte så mkt men känns som mycket mer än vanligt. Jag undra egntilgen varför det har varit så mycket denna vecka, något säger mig att det är för att slippa att tänka på det onda,
Folk runt omkring kanske tror att man kommit över Sally, men jag saknar henne fortfarande jättemycket, och mår fortfarande dåligt över det. Vissa har visat att de bryr sig jättemycker och andra inte, vissa vet vad de ska säga andra skulle jag bara villa att de höll tyst.. blev väldigt besviken på en person när du börja skämta om Sally,

veckan i skolan har varit ganska seg, det tar ändå ett tag att komma igång, men som tur har många lärare visat hänsyn till att vi hatt fullt upp sen jul. för vi har inte fått några arbeten och uppgifter. Idag har vi har färglektion med trissa och lärt oss en massa om lättfärg.
Vi fick också reda på att vi ska till göteborg med HV linjen på en stor mässa, eller vad man ska kalla det, ser väldigt mkt fram till det.

aja nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, eller jo?!

pappa och jag ska åka ner till skåne imon och titta på en lite vovve, känns både bra och dåligt..

nu ska jag titta vidare på TV

take care!

saknar dig Sally Y

1 kommentar:

  1. Hallå tjejan, här har jag hittat hit till dig så nu kan jag ha koll på dig....=)))

    SvaraRadera