söndag 22 februari 2009

Nu har lillsyrran också hittat hit,
tänkte att jag fick skaffa en blogg där mina syskon också

kunde hålla koll på mig eftersom vi alla finns på olika ställen.





idag är det sista dagen på sportlovet, det har varit ett bra lov fram till i fredags 20/2 då våran älskade hund Sally lämnade oss väldigt plötsligt.. :'(
det går inte en minut när jag inte tänker på dig, saknar dig min vovve, Y
sängen kommer förbli väldigt kall och tom utan dig, vi saknar dig hela tiden.
som precis när pappa knacka i trappa och det inte kom något skäll,

resten av lovet har jag spenderat ett par dagar i mora, det var toppen:) tack familjen stunis:) sen har jag också umgåtts med vänner, och tränat.. igår var det bio också, Namne tog med mig ut så jag fick lite andra tankar i huvudet, tack älskling.

Syster Sofi och hennes två prinsessor kom hem i natt, har saknat er massor!Y nu ska jag kolla runder här och lära mig lite mer,

take care*

emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar