onsdag 4 mars 2009

Två vinster på rad nu, vi vann matchen i söndags och vi vann den ikväll.:)
härligt tjejer..
imorgon är det sista dagen på denna vecka, ledig på fredag:D weei! haha.
så då blir det att fixa och dona,:)

idag i skolan hade vi egenhårvård,
min färgning blev totalt misslyckad först men sen blev den någolunda fixad, men mitt hår tog ganka mkt skada, :/.. så nu blir det ingen färgning förrens nästa egen hårvård,..
blev ganska depp faktis, men nu när jag fått gå riunt i det ett tag känns det bättre

efter skolan åkte jag till tandläkaren, det gick ganska okej, men ska tillbaka dit och laga ett litet hål.

fick höra några tråkiga nyheter ikväll,.. finns här! Y

nä du nu ska jag strax sova,

takecare

1 kommentar:

  1. Tjena gumman.. Hoppas allt är bra med dig.. Så kul att även du har en blogg. vi ses på löradag. Kram Anna

    SvaraRadera