söndag 20 september 2009

längesen nu ...

Insåg precis att jag inte uppdaterat här på hur länge som helst (a)
Skriver mer på min andra blogg.

har fullt upp i skolan igen, nu efter sommaren. Det är stortsett full kaos eftersom vi ska ha kundpass snart:o
Nästa vecka på onsdag har jag modellpass, Sofi ska klippas och färgas:) går runt och funderar på vad jag ska kunna hitta på med hennes hår. får se vad vi kan hitta på:)

på praktiken på fredag ska jag klippa och färga Elin & idag har jag klippt Anna & färgat henne:P
Alla mina systrars hår är mitt jobb nuXD hahah! men är kul att ha folk att få träna på osv.

imorgon väntar en extra ledig dag. blir att skriva på kultur&stilhistoria och sen räkna matte.

nu ska jag hitta på något vettigare.
vet ej när jag uppdaterar här igen, får se.

1 kommentar:

  1. övning ger färdighet heter det=))) du kommer att bli super duktig på det du gör. kramisar

    SvaraRadera